آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

وبسایت آی اس آی پیپر ارائه دهنده امکان دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی از جدیدترین مقالات لاتین 2017 و 2018

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایکان مقاله انگلیسی ISI با موضوع آگاهی و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ بازاریابی



عنوان فارسی مقاله:

آگاهی و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ بازاریابی: یک مورد از کشور مالزی


عنوان انگلیسی مقاله:

The Awareness And Implementation of Green Concepts In Marketing Mix: A Case of Malaysia


دانلود رایگان مقاله ISI با فرمت PDF:


مشاهده توضیحات کامل و خرید ترجمه فارسی با فرمت ورد تایپ شده:


قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:

1. Introduction
Over the past few years, the environment has become a persistent public issue (Baumann & Rex, 2006) with some calling the 1990s as the “Earth decade”, or “the decade of the environment” (Bradley, 2007). Some environmental problems has been link to human consumption, and this has brought the environmental awareness in many parts of this world has increased and this has been further translated into their attitude towards purchasing green products. Many of these consumers not only give pressures on the firms but they also have taken personal steps to reduce their personal impact on the environment via activities such as recycling and reusing their household items (Prakash, 2002). Consumers are demanding green options and are willing to pay a premium price (Charter & Polonsky, 1999).


۱. مقدمه

طی چند سال گذشته محیط زیست به مسئله ی عمومی پایداری مبدل شده است (بائومان و رکس، ۲۰۰۶) با وجودی که برخی از دهه ی ۱۹۹۰ به عنوان “دهه‌ی زمین” یا “دهه‌ی محیط زیست” نام می برند (برادلی، ۲۰۰۷). برخی از مشکلات زیست محیطی مربوط به مصرف انسان بوده است، و این باعث شده که آگاهی زیست محیطی در بسیاری از نقاط جهان افزایش یافته است، و این بیشتر به نگرش آن ها نسبت به خرید محصولات سبز تعبیر شده است. بسیاری از این مصرف کنندگان نه تنها بر شرکت‌ ها فشار وارد می آورند بلکه گام‌ های شخصی برای کاهش تاثیر شخصی خودشان بر محیط‌ زیست از طریق فعالیت‌هایی مانند بازیافت و استفاده مجدد از اقلام خانگیشان برداشته اند (پراکاش، ۲۰۰۲). مصرف کنندگان تقاضای گزینه های سبز را دارند و مایل به پرداخت قیمت بالاتر می باشند (چارتر و پولونسکی، ۱۹۹۹).
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۰۲
  • ۱۲۶ نمایش
  • مهدی ابراهیمی

مقالات مدیریت الزویر با ترجمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی