آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

وبسایت آی اس آی پیپر ارائه دهنده امکان دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی از جدیدترین مقالات لاتین 2017 و 2018

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایکان مقاله انگلیسی ISI با موضوع استراتژی برند و برند تجاری کارفرما در شرکت های خصوصی


عنوان فارسی مقاله:

استراتژی برند و برند تجاری کارفرما در شرکت های خصوصی از دیدگاه مدیریت منابع انسانی


عنوان انگلیسی مقاله:

The Study on Employer Brand Strategy in Private Enterprises from the Perspective of Human Resource Management



دانلود رایگان مقاله ISI با فرمت PDF:


مشاهده توضیحات کامل و خرید ترجمه فارسی با فرمت ورد تایپ شده:


قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:

1. Definitions of key concepts
1.1. Employer brand
Employer brand as a new concept is a new branch of enterprises brands. From conceptual understanding, like product brand, it is an image given by the company to potential employees in the human resource market. Positive, energetic or mature, sound? Different images will attract different kinds of job seekers. The company of Hewitt thinks that employer brand is a kind of employer’s promise, which is on work culture, environment, and opportunities and so on experienced by employees after joining the company. It is mainly explained fro m inside soft environment such as career development prospects, freedom/ autonomy, social responsibility, leadership, teamwork, changes, focus on results, etc. The definition of Watson Wyatt about employer brand includes internal and external aspects. They think employer brand is employer’s position in human resource market, which is set brand image for futureˈ current and leaving employees. It includes both parts: external and internal brands. External brand is set for potential employees in order to make them willing to enter company and establish the image of the best work place for company. Internal brand is set among current employees, which is some promise made by company to employees, not only a kind of relation between company and employees, but also reflects company can provide unique work experiences for existing and potential employees.



1- تعریف کلمات مهم
1.1 برند کارفرما

برند و برند کارفرما به عنوان یک مفهوم جدید ، شاخه جدیدی از یرند شرکت است . برند کارفرما از نظر مفهومی ، مانند برند کالا تصویری است که شرکت به کارمندان بالقوه خود د ر بازار منابع انسانی ارایه مید هد. آیا برند کارفرما مثبت ، محرک ، کامل و سالم است ؟ تصاویر مختلف انواع مختلف کارجویان را به خود جذب میکند. شرکت He Will تصور می کند که برند کارفرما نوعی قول و پیمان کارفرما است که در فرهنگ ، محیط و فرصت های کاری کاربرد دارد و کارمندان این برند را پس از پیوستن و استخدام در شرکت تجربه میکنند. برند کارفرما از داخل محیط مثل چشم انداز های توسعه شغلی ، با آزادی ، خودمختاری ، مسئولیت اجتماعی ،رهبری ، کارگروهی ، تغییر ات و توجه به نتایج توضیح داده می شود . تعریف واستون وایت از برند کارفرما جنبه های داخلی و خارجی برند کارفرما را در بر می گیرد. آنها تصور میکنند که برند کارفرما موقعیت کارفرما در بازار منابع انسانی است که تصویر برند را برای کارمندان آتی ، جاری و کارمندان ترک خدمت طرح می کند. برند کارفرما شامل دو بخش زیر می شود : برند داخلی و خارجی . برند خارجی برای کارمندان بالقوه به منظور ایجاد انگیره در آنها جهت ورود به شرکت و ایجاد تصویری از بهترین مکان کاری شرکت است . برند داخلی برای کارمندان جاری طرح می شود که نوعی تعهد شرکت به کارمندان نه تنها رابطه بین شرکت و کارمندان بلکه شرکت نیز میتواند تجربه کاری منحصربفردی را به کارمندان بالقوه و موجود خود ارایه دهد:
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • ۱۳۹ نمایش
  • مهدی ابراهیمی

مقالات مدیریت الزویر با ترجمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی