آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

وبسایت آی اس آی پیپر ارائه دهنده امکان دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی از جدیدترین مقالات لاتین 2017 و 2018

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایکان مقاله انگلیسی ISI با موضوع مدیریت نام تجاری در آموزش عالی



عنوان فارسی مقاله:

مدیریت نام تجاری در آموزش عالی: مقیاس شخصیت برند در دانشگاه


عنوان انگلیسی مقاله:

Brand management in higher education: The University Brand Personality Scale


دانلود رایگان مقاله ISI با فرمت PDF:


مشاهده توضیحات کامل و خرید ترجمه فارسی با فرمت ورد تایپ شده:


قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:

1. Introductio
Increasing competition between universities heightens the need for institutions to understand, manage, and leverage a strong brand position (Celly & Knepper, 2010; Hemsley-Brown & Goonawardana, 2007; Maringe & Gibbs, 2009). Consequently, more and more universities apply common marketing techniques including brand management to compete effectively (Chapleo, 2011, Hemsley-Brown & Oplatka, 2006). A university brand represents the totality of perceptions and feelings that stakeholders associate with that particular university (Ali-Choudhury, Bennett, & Savani, 2009; Batra, Ahuvia, & Bagozzi, 2012). Tangible perceptions like tuition fees and teaching quality (Alwi & Kitchen, 2014; Joseph, Mullen, & Spake, 2012) as well as symbolic and affective qualities like fun, excitement, and passion (Alwi & Kitchen, 2014; Bennett & Ali-Choudhury, 2009) encompass university brand.



مقدمه

افزایش رقابت بین دانشگاه‌ها نیاز مؤسسات برای درک، مدیریت و نفوذ موقعیت تجاری قوی را بیشتر می‌کند (کلی و کنپر، 2010؛ همسلی-براون و گوناواردانا، 2007؛ مارجین و گیبز، 2009). متعاقباً، دانشگاه‌ها بیشتر از پیش روشهای بازاریابی معمول شامل مدیریت برند را برای رقابت مؤثر به کار می‌برند (چاپلئو، 2011، همسلی-براون و اپلاتکا، 2006). یک برند دانشگاه نشاندهنده کلیت ادراکات و احساسات است که ذینفعان مرتبط با آن دانشگاه خاص دارند (علی -چادهوری، بنت، و ساوانی، 2009؛ باترا، اهویا، و باگوزی، 2012). ادراکات ملموس مانند هزینه‌های شهریه و کیفیت آموزش (الوی و کیچن، 2014؛ ژوزف، مولن، و اسپاک، 2012) و همچنین کیفیت‌های نمادین و عاطفی مانند لذت، شور و هیجان (الوی و کیچن، 2014؛ بنت و علی -چادهوری، 2009) شامل نام تجاری دانشگاه هستند.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۱۶
  • ۱۲۶ نمایش
  • مهدی ابراهیمی

مقالات مدیریت الزویر با ترجمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی