آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

وبسایت آی اس آی پیپر ارائه دهنده امکان دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی از جدیدترین مقالات لاتین 2017 و 2018

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایکان مقاله انگلیسی ISI با موضوع رباره استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری



عنوان فارسی مقاله:

رباره استفاده از طرح اولیه و محک زنی برای تعیین و تشخیص منابع بازاریابی برای کمک به هم آفرینی ارزش مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:

Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value



دانلود رایگان مقاله ISI با فرمت PDF:


مشاهده توضیحات کامل و خرید ترجمه فارسی با فرمت ورد تایپ شده:


قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:

1. Introduction
All indicators point to the fact that the pace of services and services innovation will continue to accelerate in the future (Spohrer & Maglio, 2008). Organizations often rely on services to improve customer value, and ultimately, organizational performance. However, organizations have also begun to realize that value creation occurs in interaction with customers (Grönroos, 2011; Ramaswamy, 2009) and that service is also offered through resources and capabilities, often intangible ones (Ramaswamy, 2009). There is a need to identify and continually develop those resources and capabilities that are essential for both the improvement of organizational performance and the creation of competitive advantage


1.مقدمه

همه شاخصها به این واقعیت اشاره میکند که سرعت خدمات و نوآوری خدمات ادامه خواهد یافت تا در آینده سرعت می یابد(Spohrer & Maglio, 2008). سازمان ها اغلب بر خدمات به منظور بهبود و توسعه ارزش مشتری، و در نهایت عملکرد سازمانی تکیه می کنند. با این وجود، سازمان ها نیز دریافتند که ایجاد ارزش در تعامل با مشتریان اتفاق می افتد (Grönroos, 2011; Ramaswamy, 2009) . خدمات نیز از طریق منابع و امکانات، اغلب از نوع نامحسوس ارائه می شود . (Ramaswamy 2009) نیاز به شناسایی و توسعه مستمر منابع و قابلیت هایی که هم برای بهبود عملکرد سازمانی و هم ایجاد مزیت رقابتی ضروری هستند، احساس می شود.

کلمات گلیدی
Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... https://www.sciencedirect.com/science/article/.../S014829631630390... - ترجمه این صفحه توسط A Ceric - ‏2016 - ‏بیان شده در 13 یافته - ‏مقالات مرتبط Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help ... the process of identifying resources that are specific to co-creating customer value. ..... Knowing what customers' value helps managers allocate resources to ... Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... https://www.sciencedirect.com/science/article/.../S014829631630390... - ترجمه این صفحه توسط A Ceric - ‏2016 - ‏بیان شده در 15 یافته - ‏مقالات مرتبط Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value☆. Author links open overlay panelArnelaCeric ... Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... https://www.researchgate.net/.../303478659_Using_blueprinting_and... - ترجمه این صفحه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - Request PDF on ResearchGate | Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value ... [PDF]Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... iranarze.ir/wp-content/uploads/2017/10/8035-English-IranArze.pdf ترجمه این صفحه توسط A Ceric - ‏2016 - ‏بیان شده در 15 یافته - ‏مقالات مرتبط Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value☆. Arnela Ceric a, Steven D'Alessandro a,⁎, Geoff ... Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... https://research-repository.uwa.edu.au/.../using-blueprinting-and-ben... ترجمه این صفحه Using blueprinting and benchmarking to identify marketing resources that help co-create customer value. A. Ceric, S. D'Alessandro, Geoff Soutar, L. Johnson. Using blueprinting and benchmarking to identify marketing ... https://freepaper.me/downloads/abstract/10.1016/j.jbusres.2016.03.073 However, which competencies are essential for enhancing customer value remains unclear. ... to identify marketing resources that help co-create customer value.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی