آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

دانلود رایگان مقاله isi با ترجمه فارسی

آی اس آی پیپر

وبسایت آی اس آی پیپر ارائه دهنده امکان دانلود رایگان مقالات انگلیسی ISI به همراه ترجمه فارسی از جدیدترین مقالات لاتین 2017 و 2018

طبقه بندی موضوعی

دانلود رایکان مقاله انگلیسی ISI با موضوع طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی برای بهبود و افزایش عملیات پروتکل های حمل و نقل



عنوان فارسی مقاله:

طرح مسیریابی انطباقی لایه پیوندی برای بهبود و افزایش عملیات پروتکل های حمل و نقل در شبکه های توری بی سیم


عنوان انگلیسی مقاله:

A link layer adaptive pacing scheme for improving throughput of transport protocols in wireless mesh networks


دانلود رایگان مقاله ISI با فرمت PDF:


مشاهده توضیحات کامل و خرید ترجمه فارسی با فرمت ورد تایپ شده:


قسمتی از مقاله انگلیسی و ترجمه آن:

4.1. Single UDP flow
We estimate the achieved throughput of a UDP flow in a chain topology by varying the offered load in the network. By varying the interval between the successive packets of the CBR traffic, we measure the end-to-end achieved throughput with and without enabling RTS/CTS mechanism of MAC. In both the cases when the offered load is initially low, the achieved end-to-end throughput increases linearly but reaches a maximum and starts decreasing with increasing offered load. The results are shown in Figs. 3 and 4. We show the end-to-end throughput for three different packet sizes in the CBR traffic. The results clearly show that if the offered load is more than the available capacity on the multihop path, the end-to-end throughput decreases signifi- cantly. This is due to the fact that the packets in the multihop path collide with the packets from the upstream node due to the well known hidden terminal problem in 802.11 DCF. Enabling the RTS/ CTS mechanism also could not reduce the collisions in the network and the throughput of the UDP flow decreases drastically with increase in the offered load above a certain point.


4.1 جریان معمولی UDP

توان عملیاتی بدست آمده جریان UDP را با تغییر بار پیشنهادی در شبکه بررسی می کنیم . ما با تغییر فواصل بین بسته های متوالی ترافیک CBR ، توان عملیاتی انتها به انتها بدست آمده را با و بدون مکانیسم های توانا و فعال شده RTS/CTS ، MAC بررسی میکنیم . در هر دو مورد ، زمانی که بار پیشنهادی پایین باشد ، توان عملیاتی بدست آمده انتها به انتها به طور خطی افزایش می یابد و به حداکثر می رسد و سپس با افزایش بار پیشنهادی کاهش می یابد. نتایج این عملیات در شکلهای 3 و 4 نشان داده شده است . توان عملیاتی انتها به انتها ترافیک CBR را در سه اندازه مختلف بسته نشان می دهیم . نتایج نشان می دهند که اگر بار پیشنهادی بیش از ظرفیت موجود مسیر چند جهشی باشد ، آنگاه توان عملیاتی انتها به انتها کاهش معناداری می یابد. این ناشی از این حقیقت است که بسته ها در مسیر چند جهشی با بسته های گره بالا دست به علت مسئله ترمینال پنهانی در 802.11 DCF تصادم می کنند. تواناسازی مکانیسم RTS/CTS قادر به کاهش تصادم و برخوردها در شبکه نیست و توان عملیاتی جریان UDP به طرز شگفت انگیزی با افزایش بار پیشنهادی فراتر از نقطه مشخص کاهش می یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی